mandag 9. februar 2009

Ny genser


Nå er det på tide med å komme med et nytt blogginnlegg, godt på overtid me tanke på tidsfristen. Fordi det er mange, mange timer siden dette skulle ha vært levert har jeg allerede fått straff i form av en "atferdsmerknad." Men nå kan i hvert fall ikke BHG ta meg for å ikke ha skrevet noe, da jeg nå sitter å skriver et kort og presist svar på et innlegg tatt fra bloggen; http://maddisin.blogg.no/, som forøvrig er blandt norges hundre mest leste blogger.

"I MIN NYE GRÅ"

"For første gang føler jeg at jeg har fått litt ut av søndagen. Selvom jeg ikke har sittet å gravd meg ned i leser eller vært på treningssenteret, fikk jeg meg i alle fall litt frisk luft. Håper mitt er enda vått og det ser ut som et kaos uten like. Gruer meg til å ta børsten fatt og dra av halve håret etterpå. Nå skal jeg hive meg i sengen, se på masse serier som dere anbefalte meg og kose meg i den nye peak genseren jeg kjøpte på salg. Haha!"

Det første jeg legger merke til er at det er en del skrivefeil her, men det er jo normalt. Og feilene er ikke særlig grove, "håper" og "håret" er jo ganske like ord, og er lette å blande. Dessuten vil jeg benytte sjansen til å gratulere henne med anskaffelsen av ny peak-genser på salg! Den var kjempefin!






1 kommentar: